Програма для масажного салону

Автоматизація ділових процесів дасть вашому салону масажу більш високу якість обслуговування, а значить - і збільшення клієнтської бази. Що потрібно зробити? Зупинити вибір на сучасній, адаптованої під вашу справу, зрозумілою і простою у використанні CRM-системі.

Докладні дані по клієнтах і бізнесу, розвантаження співробітників від зайвої роботи, ефективна реклама і зростання доходів - ці результати вже отримали ті, хто довірив управління масажним салоном з додатком Appointer.

Підключитися безкоштовно** 14 днів пробний період
CrmImage

Що пропонує програма для масажного салону

clockПараметр віддаленого записуarrow
  • Якщо клієнтові незручно дзвонити на ресепшн, він може записатися в онлайн-режимі.
  • Програма для масажного салону дозволяє відвідувачеві перевірити розклад і вибрати відповідний час для візиту.
addЕлектронний календар для адміністраціїarrow
  • Функція, розвантажує від 50% робочого часу адміністратора.
  • Дозволяє швидко обробляти заявки клієнтів, не втрачати і не плутати їх, позбавляє від роботи з паперами.
  • У співробітників є час якісно виконувати ін. обов'язки.
profileПростий облік запасівarrow
  • Автоматизація масажного салону включає складський облік косметики і витратних матеріалів.
  • Є функція автоматичного відрахування ТМЦ за кожним видом масажу - досить задати норми витратних матеріалів по процедурам.
walletДетальна звітністьarrow
  • Статистика і аналітика для власника масажного салону у вигляді звітів за кожен період.
  • Легко оцінити стан справ, зрозуміти слабкі сторони бізнесу, прийняти необхідні рішення і в перспективі наростити прибуток.
editРозрахунок зарплати співробітниківarrow
  • Автоматизація масажного салону має на увазі, що ПЗ самостійно і без помилок розрахує оклади співробітників.
  • Задайте норми розрахунків заздалегідь і більше не витрачайте на це часу.
chartДетальна інформація про ЦАarrow
  • CRM для масажного салону - сховище даних по вашим відвідувачам.
  • Доповнюйте інформацію вручну або довірте системі збирати інформацію.
  • Швидкий доступ до карти пацієнта в будь-який момент.

Інші бонуси автоматизації масажного салону

Автоматична розсилка повідомлень

Задайте текст sms / e-mail-розсилки. Програма сповістить клієнтів про акції в салоні або нагадає про візит.

Онлайн-запис через соцмережі

Клієнти записуються на масаж через сторінки в VK, Instagram, FB або використовують для цього ваш сайт.

Інтеграція з інтернет-телефонією

IP-телефонія і CRM працюють синхронізовано. Адміністратор під час дзвінка може створити нового клієнта.

Перенесення даних з ін. ПЗ

З програм Арніка, Yclients, Beauty Pro і ін. дані швидко і надійно імпортуються в CRM Appointer.

Використання на будь-якому гаджеті і браузері

ПК, ноутбук, планшет, телефон - для використання ПЗ вид техніки ролі не грає.

Binotel for Appointer

Презентація програми для масажного салону Appointer

Вашій увазі пропонується короткий ролик на тему «Як це працює?». Відео розповість про принципи дії, можливості та переваги ПЗ для масажного салону.

CRM для масажного салону сподобається вашим співробітникам

Познайомте співробітників салону з перевагами CRM-системи.

Співробітники Reception:

  • швидко оформляють заявки на масаж за допомогою ел. календаря
  • не втрачають і не плутають замовлення
  • точно розраховують цінник по кожному клієнту
  • позбавлені роботи з паперами

Співробітник складу:

  • краще контролює стан і кількість ТМЦ
  • зв'язується з постачальниками косметики, витратних матеріалів своєчасно
  • не витрачає багато часу на документообіг

Масажисти:

  • в курсі розкладу і його змін
  • оцінюють обсяги робіт
  • демонструють продуктивність начальству (CRM підраховує рентабельність окремо по кожному співробітнику)

Маркетолог:

  • підвищує рівень комунікації з аудиторією і лояльність
  • бачить найбільш ефективні канали реклами
  • створює заходи для просування, підвищення якості обслуговування і приросту клієнтської бази в салоні

Власник масажного салону:

  • отримує докладну статистику і аналітику
  • бачить перспективи розвитку салону і його слабкі місця
  • приймає рішення виважено і швидко

Переводимо управління масажним салоном на новий рівень за 5 кроків

Ми впроваджуємо CRM для масажного салону в кілька етапів:

step01

Консультація з власником. Необхідно зрозуміти, що вас не влаштовує в роботі масажного салону і на що можна вплинути за допомогою CRM-системи.

1
step02

Створення особистого кабінету для директора. Налаштуємо його і пояснимо, як працює програмне забезпечення.

2
step03

Імпорт даних з інших ПО. Якщо ви використовували Арніку, Excel, 1С та ін., інформацію без проблем перенесемо в додаток Appointer.

3
step04

Доступ для співробітників і навчання роботі з програмою. Використовуємо текстовий матеріал і відео-інструкції.

4
step05

Ви переходите на автоматизацію масажного салону протягом безкоштовного тестового місяці, освоюєтеся і складаєте враження.

5

Тарифи

3 Місяці
 

1 599 ₴

533 грн./міс.
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)

3 199 ₴

457 грн./міс.
Вигода 15%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)

6 399 ₴

427 грн./міс.
Вигода 20%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

Відгуки використання CRM системи для масажних салонів

“Величезна подяка за розробку такої програми. Користуємося 2,5 роки і дуже задоволені функціоналом. Все, що потрібно для моєї діяльності все є. Служба підтримки відповідає швидко і відразу вирішує всі питання! Дуже задоволена і рекомендую!”

massaj-svetlana-massajretman
Світлана РетьманДиректор Студії масажу Світлани Ретьман

“Це, безумовно, найзручніший сервіс ведення клієнтської бази з тих, з якими мені доводилося мати справу. Дуже зручний додаток, в якому видно всю інформацію про кожного відвідувача салону, тут же календар записів на процедури. А при дзвінку клієнта адміністратор відразу бачить картку з бази - людині приємно, що його впізнають, ми не втрачаємо час на пошук.”

massaj-elena-baikovamassaj
Олена Труноваадміністратор Байкова-Масаж, Дніпро

“Завдяки специфіці взаємодії з клієнтами карантин не дуже сильно вдарив по моєму бізнесу (я власник масажного салону), але люди частіше стали скасовувати зустрічі. Масажисти теж хворіють: підміни стали постійними. Все це легко враховувати, коли є Appointer. Розклад і розрахунок зарплати - основні функції для мене, і реалізовані вони чудово.”

massaj-igor-zdorovayaspina
Ігор ГайновськийВедучий масажист, Здорова спина, Львів

“В першу чергу, ми вибрали Аппоінтер через грамотно організовану IP-телефонію. Важливо знати, коли до нас звернувся постійний клієнт - для таких у нас передбачені знижки та інші преференції. Крім цього, користуємося розкладом і статистикою, теж непогано працює. Ми однозначно отримали що хотіли, і ціна продукту цілком скромна.”

massaj-ludmila-centrpozvonka
Людмила ХворостДиректор, Центр хребта, Київ

“Довго не хотів ставити електронного адміністратора в своєму закладі, був упевнений, що приємний жіночий голос в трубці нічим не заміниш. Але виявилося, що багато хто воліє записуватися до нас онлайн. Це з'ясувалося буквально після першого тижня реклами в соціальних мережах. Дуже задоволений результатом, клієнтів стало більше, а моя робота керівника спростилася.”

massaj-sergei-massajkabinet
Сергій ГайченкоЗасновник, Масажний кабінет, Бориспіль
Показати все

Клієнти CRM Appointer

client
client
client
client
client
client
client
client

Часті питання від масажних салонів

Щоб почати використовувати CRM, хочемо перемістити в неї дані щодо клієнтів нашого масажного салону з таблиці Excel. Чи можна це зробити і як?

Зробимо імпорт даних для вас, щоб все пройшло швидко, без втрати цінної інформації. Будь ласка, надайте співробітникам APPOINTER дані у файлі Excel, де в окремих колонках вказані імена, прізвища, контактні номери телефонів відвідувачів. При необхідності також імпортуємо товари та послуги до програми для масажного салону.

Чи є можливість підключити до CRM масажного салону APPOINTER термопринтер?

Так, термопринтер підключається до програми для масажного салону без проблем. Для друку чеків знадобиться стрічка шириною 58 мм.

Підкажіть, як додати щойно найнятого в масажний салон співробітника в календар CRM?

Щоб новий працівник з'явився в календарі, необхідно відкрити ПЗ управління масажним салоном APPOINTER, далі відкрити картку нового співробітника та включити опцію «Запис на прийом».

Підкажіть, чому в CRM для масажного салону на ПК запис клієнта відображається в один час, а коли заходжу через програму – в інший?

Таке буває, коли клієнти використовують CRM закордоном. Співробітники технічної служби APPOINTER допоможуть розібратися та виправити ситуацію. Повідомте, будь ласка, адресу вашої компанії в мережі (посилання) та фізичні координати (місто, в якому перебуваєте).

Не можу увійти до ПЗ керування масажним салоном.

Надайте, будь ласка, скрін екрана і ми розберемося в причинах. Також ви можете самостійно виключити такі помилки використання CRM для масажного салону:
- повідомлення «невірний логін/пароль» – потрібно перевірити правильність введення цих даних;
- повідомлення «користувач не активований адміністратором» – вам потрібно активувати себе в CRM. Будь ласка, надайте доступ до вашого облікового запису і ми це виправимо;
- повідомлення «доступ до програми недоступний» – необхідно перевірити оплату мобільної програми. У ПЗ ви зможете увійти через браузер за посиланням.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo