Просування салону краси в Інстаграм: як залучити нових клієнтів

Чи варто займатися просуванням салону краси в інстаграм? Однозначно так. Як оформити профіль, скласти контент-план, використовувати сторіз і ін. Інструменти – детальна стаття про Інста-просування сьогодні в блозі Appointer.

просування салону в інстаграм

Зміст

 

INSTAGRAM – ідеальний майданчик для просування б’юті-бізнесу

Якщо ви ще не зайнялися просуванням в інтернеті свого салону краси, час почати. Інстаграм – ідеальна соцмережа для цього:

  • Це майданчик визуалов. А естетичні фото і відео – кращий контент для розкрутки салону краси.
  • Основні користувачі – жінки 15-50 років. Вони ж – головна ЦА б’юті-салонів.
  • Доступ до аудиторії моментальний.
  • У Instagram багато безкоштовних інструментів для просування.

У мережі є безліч кейсів з інстаграмам салонів краси, що підтверджують перспективність такого розкручування. У процесі використання майданчика ви знайдете конкретні переваги для себе. Тому швидше за вникати, як розкрутити свій салон.

12 дій для просування салону краси в Інстаграм

Розіб’ємо тему на прості кроки, щоб ви швидше зрозуміли, як вести інстаграм салону краси ефективно.

Перейдіть на бізнес профіль

Перша дія в розкручуванні салону краси в інстаграм – бізнес-профіль. Не потребує вкладень, займе <10 хвилин і робиться так:

  • У інстаграме свого салону натискаєте «шестерінку».
  • В налаштуваннях шукаєте «Перейти на бізнес-профіль».
  • Вибираєте, тиснете «Продовжити», підв’язують сторінку б’юті-салону з FB.
  • Додаєте контакти (адреса салону, телефони і email).

При веденні інстаграма салону краси бізнес-аккаунт дасть:

  • аналітику (розділ «Insights»): портрет передплатника, його режим відвідування мережі, відгук на пости і т. д .;
  • кнопку «Контакт» – швидкий зв’язок з ЦА.

Щоб залучити клієнтів в салон краси через інстаграм, зробіть онлайн-бронювання. У бізнес-акаунті створюєте посилання Phorest (як в Facebook): відкриваєте учетку в Інстаграме> натискаєте «Редагувати профіль»> в рядку «Веб-сайт» залишаєте посилання для запису. Залишилося написати в біо заклик до дії.

Оформіть профіль правильно

як просувати салон в інстаграме

Як вести інстаграм красиво, щоб залучити клієнтів? Оформити профіль з розумом. кроки:

  • Логін. Задаєте його при створенні аккаунта, а система автоматично генерує url. Для просування салону краси в інстаграме потрібен запам’ятовується, легко набирати / диктує на слух логін. Нехай він включає місто, назва салону і / або ключову послугу.
  • Ім’я облікового запису. Мовою вашої ЦА або англійською. Для ефективного просування салону краси в інтернеті включите в ім’я ключові, за якими вас знайдуть клієнти.
  • Аватар. Гурток з фото видно в пошуку і по ньому клієнт вирішує, чи заходити на сторінку. Салону краси в інстаграм підійде портрет людини (власника, топ-майстра, моделі) у вигляді фото, шаржу, малюнка. Чіткість знімка дасть формат .png. Хороший варіант – лого б’юті-салону. Якщо його немає, виділіть бюджет і замовте у дизайнера.
  • Опис. Завдання: за допомогою 150 символів зачепити користувача (в ідеалі – за допомогою першого рядка, оскільки повна інфа сховається під «Ще»). Почніть зі свого УТП, оголосіть конкурс / знижки, розмістіть в біо графік роботи салону, навігацію за хештегом, основні послуги. При розкручуванні салону краси в інстаграм періодично міняйте шапку, тестируйте різні варіанти.

Загальний візуал і якісні фото

Постарайтеся над візуальною концепцією при просуванні салону краси в інстаграм. Візуал – ваша візитка, то, що відрізняє від сотень конкурентів і демонструє рівень якості.

На вас працюють:

  • єдиний стиль профілю: палітра, ідеї для фото, шрифти гармонійно поєднуються. Є програми, куди можна завантажити фото і перевірити, як вони виглядають в стрічці;
  • мінімалізм – неперевантаженість фото / стрічка виглядає дорого і стильно;
  • професійні знімки (і відео). Вести інстаграм красиво, щоб залучити клієнтів, не вийде без фотографа. Виділяйте бюджет на фотосесії, моделей, ретуш;
  • рубрики – то, що не дасть візуалу стати хаотичним. Створіть 5-7 фоторубрік: знімки клієнтів, майстрів, косметики, інтер’єрів салону та ін.

Найм дизайнера – розумна інвестиція ведення інстаграма салону краси. Але можна і власними силами.

Тренди на візуал змінюються. Зараз популярні:

  • Еко-тема.
  • Фото з геометричними фігурами і елементами.
  • Частковий блюр на знімках.
  • Незвичайні колірні поєднання.
  • Шрифти на фото (як частина ідеї).
  • Продуманий хаос.

Все це можна і потрібно використовувати, щоб розкрутити б’юті інстаграм.

Підписи до фото важливі не менше самих фото

Зачепите передплатника візуалом і він прочитає пости під фото. Потрібні цікаві, продають, грамотні тексти. Не вмієте самі? Тоді посади в інстаграм для салону краси довірте копірайтер з досвідом в темі.

Як просувати салон краси в інстаграм за допомогою текстів:

  • заголовок корисний або чіпляє, з стимулом читати далі;
  • коректний tone of voice. Ваш салон – це персонаж. Як він розмовляє з гостями сторінки?
  • для просування салону краси в інстаграм освойте сторітеллінг. Зацікавте клієнта і подружитеся з ним;
  • текстові рубрики: опису процедур, відгуки клієнтів, внутрянка. Аналізуйте відгук на різні теми, питайте, про що аудиторія хоче читати;
  • хороший пост в інстаграме салону краси структурує інформацію – списки і абзаци вам на допомогу;
  • грамотність і зрозумілість.

Для просування салону краси в інстаграм важливо час публікації і регулярність постинга. Коли ваші люди заходять в мережу (дні та години)? Викладайте пости в цей час.

Складіть контент-план

З регулярністю записів (і актуальністю) допоможе контент план для салону краси. Складіть його на кілька тижнів / місяць вперед, розподіліть фото і рубрики і дотримуйтесь порядку.

Контент план для салону краси:

  • зміцнює дисципліну постинга;
  • зведе до мінімуму «порожній» контент;
  • ефективно розподілить різні тексти – продають, розважальні, інформаційні;
  • дасть картину профілю (що поліпшити / виправити);
  • заощадить час (склали план і спокійно берете відпустку / лікарняний).

Разом з контент-планом салону краси використовуйте відкладений постинг. Для цього є спеціальні програми. З автопостінгом легко розподілити публікації по днях і часу, подивитися, який вигляд у профілі все це має.

Продумайте ідеї для постів і рубрики

як збільшити прибуток через ИНСТА

Ми написали, що це важливо зробити. А де брати ідеї? Як зрозуміти, що актуально при розкручуванні салону краси в інстаграм?

Варіанти:

  • досліджуйте конкурентів: що пишуть, як реагує їх аудиторія;
  • знайте підписника: поділіть ЦА на групи, аналізуйте відгук на різні типи інформації;
  • прямий шлях ведення інстаграма салону краси – запитати клієнтів, що їм цікаво. Покажіть, що вам важлива їх думка;
  • орієнтуйтеся на сторінки європейських і американських салонів, які зазвичай йдуть попереду наших;
  • не відривайте від реальності контент план салону краси. Вас найкраще продають фото і відео послуг і результатів, відгуки.

Регулярні рубрики дисциплінують і аудиторію. Люди чекають пости, знаючи, коли вони будуть, і краще залучаються. Анонсує публікації заздалегідь.

Знайте міру і прагніть до якості. Почніть з 3-5 цікавих постійних рубрик в контент плані салону краси. Згодом розширьте.

  • винесіть помилки в окремий список;
  • розпишіть кожну ситуація за принципом «що є зараз?» і «що можна з цим зробити – прямо зараз і в майбутньому?»;
  • дійте згідно з планом.

Васикористовуйте хештеги

Як безкоштовний інструмент розкрутки, важливі правильні хештеги для салону краси. З їх допомогою:

  • пости знайдуть більше потенційних клієнтів;
  • інформація на сторінці втягне і простимулює підписатися;
  • буде простіше орієнтуватися серед рубрик.

Використовуйте різні хештеги: загальні – по варіанту послуги (наприклад, # вії), більш вузькі – із зазначенням географії салону (наприклад, # вії_Київ). Чи не перегинаєте з кількістю – оптимально 10-15 ретельно обраних хештегів.

Підберіть ефективні хештеги для просування салону краси в інтернеті:

  • Відстежите через пошук хештеги з назвою міста. Введіть в пошуковику # Київ і пошукайте тематичні хештеги.
  • Спробуйте зробити це на різних мовах.
  • Подивіться, який хештег користуються успішні конкуренти.
  • Подивіться хештеги б’юті-блогеров. Створіть унікальні хештеги вашого салону краси – за ними вас знайдуть клієнти, за ними будуть орієнтуватися в профілі.

Публікуйте сторіз

Цей інструмент просування салону краси в інстаграм стає все більш актуальною. Контент в сторіз живий, пробуджує емоції у ЦА і залучає. Сторіз зникають через 24 години і люди в першу чергу дивляться їх.

Переваги stories:

  • можна створювати в відмінному від стилю профілю оформленні;
  • зручно викладати найгарячішу інформацію;
  • створені для опитувань, голосувань і т. д .;
  • підходять для розважального контенту, який утримає увагу перевантаженого мозку клієнта.

Інстаграму салону краси потрібні красиві, продумані і стимулюючі реакцію stories:

  • Знову рубрики: «питання-відповідь», «до і після» і т.д.
  • Покажіть, що за вашим успішним успіхом стоять живі люди.
  • Анонсуйте нові послуги, знижки, акції.
  • Пропонуйте почитати більш старі (але актуальні) пости і давайте на них посилання.
  • Тестуйте нові дизайни для профілю.

Просування салону краси в інстаграмі можливе вже за рахунок якісних сторіз.

Влаштовуйте розіграші

Люди люблять подарунки. Тому ігнорувати конкурси при просуванні салону краси в інстаграм нерозумно. Розіграші піднімають залученість.

Важливо:

  • просуватися так можна, коли реальних підписників від 500 осіб;
  • класичний приз в конкурсі від салону краси – послуга в подарунок / знижка на неї;
  • якість / ціна подарунка повинні стимулювати брати участь, але не нести збитку вам;
  • умови конкурсу повинні допомагати вашому просуванню в Інста – лайки, коментарі, відмітки друзів, репости.

Максимум ефективності для просування салону краси в інстаграм дасть умова «відзначити друга / друзів».

Кілька моментів:

  • Фінал розіграшу влаштуйте в прямому ефірі.
  • Тим, хто програв подаруйте невелику знижку на послугу (стимулює знову брати участь).
  • Попросіть переможців написати відгуки про виграний продукт.

При розкручуванні салону краси в інстаграм конкурси можна зробити регулярної рубрикою (наприклад, в кінці кожного місяця).

Своєчасно відповідайте на повідомлення та коментарі

як збільшити прибуток через ИНСТА

Дайте аудиторії відчуття значущості шляхом комунікації:

  • своєчасно відповідайте на повідомлення в direct і всі коментарі (а не на перші 3);
  • заходьте в профілі клієнтів і коментуйте;
  • будьте чемні, працюйте з запереченнями;
  • проводите опитування на різні теми;
  • влаштовуйте прямі ефіри: робота майстрів, результати клієнтів, відповіді на запитання.

Щоб розкрутити салон краси в інстаграмі, важливий діалог з ЦА.

Відзначайте бренди і клієнтів

Це непрямий метод просування салону в Інста, але він дає результат:

  • Ставте на фото позначки брендів косметики і техніки, що використовуються в салоні.
  • Відзначайте в постах профілі клієнтів, просите відзначити вас.
  • Стимулюйте відвідувачів викладати фото з салону, пропонуючи знижку або моментальну лотерею.
фото для інстр салону краси

Це працює на підняття залученості. Головне – не переборщити і не перетворити аккаунт в рекламний щит.

Використовуйте таргетовану рекламу і блогерів

Перш ніж розкручувати б’юті інстаграм за допомогою націлення та блогерів, вичавіть максимум з опції «Просувати». Ця кнопка працює для постів і сторіз. Виберіть мету просування, параметри ЦА, розмір бюджету і починайте тестувати рекламу. Стартуйте з мінімальної суми.

При просуванні в інтернеті салону краси така реклама – ключова стаття інвестицій.

Що треба знати:

  • Налаштовується таргет через кабінет FB.
  • У кабінеті гнучкі настройки по ЦА, можна розробити графік рекламних показів і т. д.
  • Рекламу не доведеться постити в акаунті салону.
  • Поділивши аудиторію на сегменти, ви під кожен створюєте рекламне посилання. Ефективність для просування вашого салону краси максимальна.
  • Ці повідомлення можна тестувати на предмет ефективності.

Нюанси:

  • FB-кабінет досить складний. Ризик злити бюджет, натиснувши не ту клавішу, є завжди;
  • В кабінеті діє пост-оплата, тобто ви плануєте одну суму, а на ділі вона може збільшитися. Для страховки встановлюйте ліміти і оперативно зупиняйте рекламну кампанію.

Компроміси для просування салону краси в інстаграмі:

  • Найм таргетолога (у молодого фахівця послуги дешевше).
  • Проходження курсів таргетингу самостійно.

Хороший метод просування – реклама у тематичних блогерів з активною аудиторією (важливий саме відгук передплатників, а не їх кількість). Почніть з мікроблоггерів і співпраці за бартером.

Делегуйте розкрутку instagram фахівцям

У просуванні салону краси 2 шляхи: самостійний і з фахівцем. Делегувати розкрутку інстаграм професіоналу – інвестиція, яка збереже час для інших питань бізнесу і окупиться в майбутньому.

як вести ИНСТА для салону

Інстаграм-маркетолог або агентство з комплексом послуг візьмуть на себе:

  • аналіз вашого бізнесу, сильних і слабких сторін;
  • опрацювання портрета ЦА;
  • вивчення конкурентів;
  • створення візуала, текстового контенту;
  • розробку контент-плану для інстаграма салону краси (+ його реалізацію);
  • розробку особистого бренду (якщо ви рухаєтеся через нього);
  • підбір хештегів і багато іншого

Просування салону краси в інстаграм: чи варто?

Insta-профіль потрібен кожному б’юті-салону. Старт в розкручуванні салону краси в інстаграм можливий з мінімальними вкладеннями. На будь-якому етапі просування легко залучити фахівців. Цей майданчик легко поєднувати з CRM-системою для автоматичного обліку в салоні.

Просування салону краси в інстаграм – спосіб:

  • Подати бізнес з вигідного ракурсу.
  • Стати ближче аудиторії.
  • Підвищити продуктивність комунікації.

Тобто розвиватися і підвищувати прибутковість справи.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo