Обов'язки адміністратора салону краси

Автор: Аліна Осадча

26.05.2021

Якщо ви як раз в пошуку цього важливого і незамінного члена команди для свого салону краси, читайте матеріал особливо уважно. Сьогодні блог Appointer розповідає про те, які обов'язки насправді виконує адміністратор, які вимоги до нього пред'являти, де шукати безцінні кадри і як мотивувати співробітника на продуктивну роботу.

адміністратор салону краси

Зміст

 

Адміністратор салону краси: Хто він і в чому його важливість

Уточнимо, що адміністратор - НЕ секретар. У нього інші завдання і основні - це:

  • Зустрічати гостей салону краси (тобто бути особою підприємства), спілкуватися з ними, консультувати і записувати на процедури.
  • Керувати роботою персоналу - стилістів, косметологів і т. д.

Легко зробити висновок, що від професіоналізму, відповідальності та ефективності виконання обов'язків адміністратора залежать величина і лояльність клієнтської бази, а в перспективі зростання прибутку бізнесу.

Адміністраторів ділять на 2 категорії: старші адміністратори і помічники. У першому випадку в обов'язки співробітника входить запис відвідувачів, вирішення спірних питань, обробка косметичних замовлень та ін. Помічник завантажений в меншій мірі, він зустрічає клієнтів і орієнтує їх по послугах / цінників салону краси.

Вимоги до адміністратора

Почнемо з загальних вимог, від яких можна відштовхуватися, підбираючи співробітника. Це не суворі критерії, а лише база, яка допоможе зорієнтуватися:

  • Найчастіше на цю посаду в салони краси наймають жінок. Це обумовлено тим, що велика частина цільової аудиторії також жінки. Друга причина в тому, що дівчата, як правило, більш ввічливі, краще і охочіше розбираються в особливостях б'юті-індустрії і мають багатий досвід догляду за собою.
  • Оптимальні вікові параметри для кандидатки 25-40 років. Мається на увазі, що здобувачки в такому віці добре виглядають, мають розвинене критичне мислення, певний життєвий досвід і вміння знаходити спільну мову з людьми.
  • Фізична краса важлива. Нехай ваша співробітниця буде приваблива, доглянута, добре одягнена. При цьому уникайте прихильниць кричущого стилю, макіяжу та манери спілкування. Адміністратор вашого закладу повинен мати у своєму розпорядженні до себе відвідувачів і гармонійно виглядати на робочому місці.
  • Вищу або середню спеціальну освіту не обов'язково, але не завадить. Навички ведення документів, спілкування з людьми, систематизації даних і хороший смак вітаються. Логічне мислення, задатки психолога і стресостійкість - ключові якості.

Яким повинен бути адмін вашого салону краси вирішуйте самі. Ідеальний здобувач на посаду - приємна, інтелігентна і гнучка людина, яка вміє працювати в команді. Решта - вік, зовнішність, освіта - другорядне.

Обов'язки адміністратора салону краси

як найняти адміністратора в салон краси

Зберемо всі функції адміністратора салону краси в один список:

  • створення і підтримання високої планки обслуговування (то, що призводить до вас відвідувачів, утримує їх, створює постійну клієнтську базу);
  • продаж косметичних засобів, виставлених на вітрині салону краси: консультування клієнтів з приводу косметики, допомога у виборі, оформлення замовлень;
  • обслуговування аудиторії: запис на прийом (оффлайн, онлайн), консультування з приводу процедур і вибору фахівця, розрахунок і т. д .;
  • в обов'язки адміністратора входить також анкетування клієнтів салону краси;
  • створення і відстеження трудової дисципліни для інших співробітників: контроль запізнень, інформування про зміни в розкладі та ін .;
  • інвестиція тимчасових і інтелектуальних ресурсів в атмосферу салону і його просування;
  • робота з претензіями, конфліктними ситуація між аудиторією та співробітниками б'юті-салону, вирішення спірних моментів з вигодою для обох сторін;
  • контроль санітарних умов в приміщеннях.

Цей перелік змінюється в залежності від розмірів, спеціалізації, кількості співробітників б'юті-салону і т. д.

Як працювати адміністратором в салоні краси: Стандарти професії

Для успішної роботи на цій посаді важливо розбиратися в сильних і слабких сторонах свого підприємства, досконально знати нюанси діяльності і досконало володіти етикетом обслуговування клієнтів.

Відносно останнього виділимо три стандарти:

  • Консультування і запис.
  • Обслуговування первинного клієнта.
  • Формування для відвідувача передумов до повторного відвідування салону краси.

Це ключові стандарти, оскільки вони впливають на збільшення ЦА і зростання прибутку бізнесу. Розглянемо їх ближче.

Консультація і запис (по телефону):

  • адмін знімає трубку, в ідеалі - до третього дзвінка. Вітається і називає себе;
  • вислуховує мету дзвінка, знайомиться з клієнтом, задає уточнюючі питання;
  • адмін салону краси відповідає на питання, хто дзвонить з максимальною конкретикою, без води. Записує на прийом з урахуванням часу, тривалості процедури, робочого або вихідного дня і т. д .;
  • в процесі запису на процедуру співробітник збирає інформацію про клієнта. Наприклад, якщо це фарбування, він запитує про довжину волосся людини, кольорі, структурі;
  • якщо адміністратору щось незрозуміло в технічних моментах послуги, він вибачається перед клієнтом і радиться з фахівцями б'юті-салону;
  • в кінці розмови адмін дякує людини за дзвінок і бажає гарного дня.
crm салону краси

Робота з первинним клієнтом:

  • зустріч клієнта з виходом до нього через стійки - вітання, посмішка, знайомство;
  • в обов'язки адміністратора перукарні може входити екскурсія для відвідувача з метою показати йому розміри приміщення, фахівців в роботі, комфортабельність і санітарні умови салону. Якщо людина відмовляється, не варто наполягати;
  • спілкування з клієнтом по імені, відповіді на питання і запис на послугу. Після цього можна дати буклети і візитку салону краси;
  • ввічливе прощання, ненав'язливе запрошення прийти знову.

Планування повторного візиту:

  • уточнити у клієнта варіант попереднім записом на наступний раз і пояснити, чому вона необхідна. Більшість процедур б'юті-салону вимагають відновлення - стрижка, фарбування волосся, манікюр і т. д.;
  • зробити це в м'якій формі, дати людині можливість подумати;
  • ввічливо і спокійно прийняти відмову, який може послідувати з різних причин: людина не звикла до такого стандарту обслуговування або не знає заздалегідь своїх планів;
  • адміністратор може уточнити можливість дзвінка клієнтові щодо повторного візиту.

Де знайти хорошого адміністратора

Ми з'ясували, яким повинен бути адмін салону краси. Розберемося, де і як його шукати:

  • Ви шукаєте і наймаєте готового співробітника з необхідним досвідом.
  • Ви створюєте адміністратора «з нуля», тобто берете людину і навчаєте її в процесі роботи.

Нюанси різних варіантів:

  • при першому підході необхідний час на пошук і співбесіди. Запити розміщуйте в соціальних мережах, тематичних блогах і на призначених для пошуку співробітників майданчиках (work.ua, rabota.ua та т. д.). Ситуацію ускладнює те, що широкої практики навчання адміністраторів в нашій країні немає. Навіть кандидатку, яка здасться ідеальної, все одно доведеться стажуватися;
  • можна переманити співробітника у конкурентів, пообіцявши йому більш вигідні умови праці та оплату. Для такого кроку важливо заздалегідь дізнатися, наскільки хороший цей адмін і чи варто він угоди;
  • якщо ви «виховуєте» адміністратора самостійно, готуйтеся вкладатися в навчання і створювати правильну мотивацію. Цей варіант розумний, оскільки витрати часу і фінансових ресурсів тут - інвестиція в розвиток салону краси. Про мотивацію поговоримо далі.

Оскільки співбесіди доведеться проводити в будь-якому з варіантів, підійдіть до цього відповідально: звертайте увагу не тільки на зовнішні параметри і освіту, але на комунікативні якості, енергетику, артистизм здобувачів. Важливі також навички в роботі з документами, послідовність, заглибленість в світ індустрії краси.

Як створити мотивацію адміністратору

обов'язки адміністратора салону краси

Мотивація адміна салону краси складається з трьох компонентів:

  • Командний дух.
  • Регулярне підвищення кваліфікації.
  • Фінансова мотивація.

Ці компоненти ефективно працюють тільки в поєднанні один з одним:

  • адміністратор повинен стати командним гравцем, щоб це приносило користь салону краси в цілому. Відповідальність директора - створити із співробітників сім'ю і донести до них важливість спільних зусиль заради процвітання справи. Найефективніше мотивація «за», тобто дії проти конкурентів, а робота для залучення клієнтів в ваш салон;
  • вкладайтеся в навчання адміністраторів. Почніть з відпрацювання базової послідовності простих дій і відточування стандартів обслуговування (про них ми писали вище). Далі спеціальні курси і семінари вам на допомогу;
  • адміністратор салону краси повинен вміти багато. Навіть при великій залученості в роботу його мотивація незмінно впаде без гідної оплати. Господарю салону краси варто подбати про те, щоб час і праця співробітників гідно окупались.

Яким повинен бути адміністратор салону краси: висновки

Щоб успішно працювати адміністратором, людині важливо об'єднувати:

  • любов до індустрії краси в цілому і до своєї роботи зокрема;
  • товариськість, позитивний погляд на світ і приємні манери;
  • вміння не боятися конфліктів і готовність ефективно їх вирішувати.

Знайти хорошого адміна в салон краси складно, але можливо. Як власник СПА-салону, готуйтеся ретельно проводити співбесіду претендентів. Уже будучи в команді, працюйте над кваліфікацією співробітників і гідно платите їм. Не менш важливо знайти спільну мову зі своїм адміністратором і переконати його в тому, що ви працюєте заради однієї мети.

управління салоном краси
connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo